...

Blir så otroligt trött på allting..
Missade möttena på lassarettet jag väntat på i en månadstid och nu får jag vänta ytligare en månad? kanske..
har ingen lust att ringa upp till dom heller för den delen..känns som dom inte skulle ta mig på allvar nu när jag har sumpat två möten i rad.
börjar dock bli ganska så orolig för vad det kan vara som är i min hals..
Dom senaste dagarna/veckorna har allt liksom fallitibitar
är konstant trött,grinig,osocial,nedstämt och orkar knappt ta mig ur sängen
klarar ingenting.
känner inte ens smak i munnen längre..typ tappat smaklökarna (hur dumt de än låter) 
kanske är det så att det visar sig att det är ingenting det där utan bara en fettknöl eller liknande men då kommer nästa fråga..vad är fel på mig?
snurrar runt så mycket funderingar och tankar i huvudet just nu så jag spricker snart..de här är inte roligt kan ja lova.
funderar starkt på att skriva upp till vådcentralen via mail då jag är så otroligt dålig att formulera mig i tal. kanske dom förstår lite bättre och hittar någon lösning och tar mig på allvar.
Vill bara ha energi! eller ork att göra nånting..ska de vara så jävla svårt..ush få bort de här tack!

förlåt till alla nära och kära å min familj som får stå ut med det här tjatandet, ni betyder otroligt mkt även om jag inte visar det..har en extremt dålig period i livet just nu ♥



oj vad deprigt det blev :)

Kommentarer
Postat av: Cawoline

Gumman, ta mig på rätt sätt nu, vill inte vara tjatig.

Men så mycke som du dricker ( när du är sjuk tom ) så kanske de inte är så konstigt att du är trött och inte har nån energi och är grinig. Din kropp hinner aldrig återhämta sig innan du "förstör" den igen. Du vet att när kroppen stöter bort all alkohol i kroppen så prioriterar inte den nånting annat än just de. så är du då sjuk så blir sjukdomen bara värre! Säg nu att de är nånting i din hals som kräver en läkprocess så skjuter du upp den varje gång du dricker .. vilket i sin tur leder till dåligt immunförsvar vilket i sin tur leder till grininghet och trötthet! De är bara en teori från mitt håll.. Det kanske är dax att vara lugn ett tag nu så din kropp får återhämta sig. <3

2011-05-16 @ 00:29:06
URL: http://cawoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0