Lill-Lördag! woppidoop

Gött gött kom nyss hem från jobbet på nightshift och är helt slut just nu från topp till tå och rakt in i själen.haha.
blev en lång dag idag, drog upp klockan 10 (ja ja vet, inte tidigt i era ögon ;)) för att dra till vårdcentralen där jag fastna i nån timme sen till apoteket för att hämta ut lite pills till moii
sen jöbbjöbb & jöbb å vidare till solariumet på nöjes och en snabbis förbi tjockisdonkan och mofflade lite käk & kaffe.
så nu jävlar ska jag slänga mig i den mjuka sängen och slå på en film.GÖÖT!!
om jag fortfarande lever efter filmen så blir det upp till pojkarna som sitter och pimplar öl

ååh nej ska inte dricka :) ska upp 9 imorgon och jobba..Need money on my bank!
börjar bli tomt på både sparkontot & vanliga kontot och inte tala om min plånbok..den ekar & skriker efter pengar..typ haha^^,
förövring så är det bara två veckor kvar tills man blir gammal gumma på 21år
faan va tiden går fort.
De bästa som kommer nu är ju den feta löningen på onsdag & sen massa cash den 4 juni, för att sen övergå till en råfattig julimånad.. ganska tråkigt ja!
Men i agusti kommer en fet löning till tack vare putteiparken ;) ska jobba arslet av mig.. sova,jobba,sova,jobba - så kommer den veckan se ut :) Göttmoss

nu blidde de sängen Puss på rumphhhan! ♥

 älskade familj ni betyder allt!




ser ut som en liten gris där men de bjuder ja på :)

och Äntligen är poolen klar för att bada och göra sexig bränna i ;)



Göööööt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0