Gratis resa till magaluf (?)

Men oj va hände?? vem spelar mig ett spratt haha.
Fick precis ett meddelande från SAS

Du kan nu checka in på SKO51 SDL - -MMX 27MAY11 16:25
genom att svara JA el checka in och välja sittplats på https://ci.sas.mob......osv
MVH SAS


hahah what tha fuck?? vågar inte trycka på länken heller för den delen..konstigt (kliar mig i huvudet och sätter fingret på hakan som den einstain jag är)
Måste vara nått fel eller har nån bokat en resa till mig..skulle ju inte sitta helt fel men tror snarare på första alternativet.
Någon som har nått förslag på vad det kan vara?

över till nått hel annat, lite tråkigare saker helt enkelt ;)
Är fortfarande sjuk och kan tala om ett de suuuuger nått rejält!!
fick en flipp förut och tänkte att sola solarium kan ju aldrig skada. sakt och gjort sitter jag här nu suulbrännd.
inte solbrännd men med en sexig bränna..Like it aloot.
är en riktig solarium torsk :))

ikväll (snart..10 min haha) blir det BB på tv och en Isglass i munnen



Ååh nej vad gör hon :O? lägger hon ut en halvnaken bild på bloggen!
Aaa de gör jaaa!Boomer. för att jag kan och vill hehe.
 :)

Lite bilder från när vi fira ida i örebro på strömpis♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0