3D bio Med personal

godmorgon/godmiddag/gokväll.. vad det nu är för er :)
Kom hem för en liten stund sen, var iväg på bio med alla från harrys & nightshift och kollade på 3D "pairates of the caribien" (oops stavning) dom hade hyrt ena salongen och den var riktigt bra MEN den är nog enligt mig snäppet sämre än dom andra.
tycker det skulle hänt lite mer..kanske är de bara jag som inte var på filmhumör men men den var bra vilketsom :D
Värsta var dom där fula 3d galsögonen hahaha fulaste märket fick man av dom..på näsan..hmm snyggt! de är fortfarande kvar och kommer nog vara hela kvällen så som de sur ut ;P men vad gör de om 100 år ?:) righht
Ska gå ner och slänga i mig 1 macka eller 2, sen ut och träna lite å sen försöka klämma in en promenad med andreas eller nått kul.
så ser min söndag ut ungefär. finns inte så mkt mer att göra på denna tråkiga dag som vanligt haha.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0