...

Härligt - sthlm nästa vecka upp till systeryster och spendera lite pengar.
Ska bli riktigt skönt att komma upp ditt. morsan,syran & jag på stan...Kaoz haha :)
Blir bara en heldag där sen vidare hem, får se om jag kanske stannar kvar nåndag extra nu när jag inte jöbbar nått på helgerna under några veckor.hmm.. en utgång kanske? who knows. de lär ska märkas ^^,

ajaaa har ladda ner Livesändningen av bb och självklart gicvk jag in på fb förut och ser allas uppdateringar "vafan åkte chrille ut för"osv..damn! jävla fb haha så typiskt.
ska iafall slänga mig i sängen och glo "fb" råka ja nästan skriva..snacka om virrig :D BB ska de stå såklart :)
Är totalt slut i hela kroppen efter träningspasset - nu jäklar ska de bli tightkropp.se för beach2011! lite sent ute kanske men bättre sent än aldrig ha ?;)

Sweetdreams ♥   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0