Bomshakalaka..Don't worry be happy

asså är jag den enda som är största nattmänniskan i sverige eller? haha sitter här och alla sover så sött..
hur jag än vrider och vänder på dyngnet slutar det med pigga ögon och ingen sömn kl 2 på natta. Skyller allt på mammas gener! :)
Har spenderat hela dagen i örebro idag (nu ljög ja.. inte hela, när solen var frame typ hehe)
Fick med mig den efterlängtade gitaren och en skypkamera som ska andvändas flitigt (?)
Köpte webbcameran på clasohlssons på krämaren och den såg så söt och fin ut så den fick åka ner i korgen och valuta för pengarna?..nja asså kan inte rekomendera den då den på något konstigt viss färgar mitt ansikte blått? haha liknar mest en avatar, så om ni har fantasier om att skypa med en avatar så finns avatarjessica tillgänglig framöver
Har också redan lärt mig spela Arpeggio till Sweet Home Alabama på guran och Lärt mig en heldel annat under kanske 4h spelande :) fingrarna liknar små hallon just nu, röda och svullna men dom förhårdnar säkert efter nån vecka så det blir lättare spela.
gå kurs för att spela - släng dig i vägen! självlärd it is

auff widersen my frunds (bra tyska) ska åka ner ditt om någon vecka. kolla runt på museeum och umgås med främlingar.. njaa eller inte...Lite mera åt 40% iga hållet Med bokstaven A.
Yess indeed!



"thebomshakalaka" :)

œ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0