man märker och lär sig medan man lever, och lever som man lär

Får såna ideer när jag sitter vaken natten lång utan sömn..har nämligen inte lyckats somna och känns ju inte så där jätte kul att gå och lägga sig nu liksom..kl..7?! Ska pinna genom hela dagen istället med en powernapp senare på dan.
så över till mina fixideer:
har bestämt mig att köpa en gitarr! haha

Har många gånger önskat och tänkt köpa en men det har alldrig blivit av och nu äntligen tar jag förnuft till fånga å köper mig en :)
Blir ju självklart en sån där billig jävel för 500lappen.vem vet kanske tröttnar på engång och inser att det bara var en sån där önsketanke och att de tar ett tag att lära sig spela. får se om tålamodet håller i sig då.
MEN fysatan va kul! :D kommer sitta här och spela å sjunga för kung o fosterland haha.
Kanske jag som blir nästa youtube fenomen och slår till med en hit..va tror ni, tror ni ja lyckas? hahaha xD nedå
Drar i väg om några timmar o köper en, så ska jag sitta här sjuk och jävlig å fördriva tiden med att lyckas fundera ut hur fasen man nu ens spelar gitarr och de där med accord och sånt.
ni hör ju vilken koll ja har ha?
Värsta mästergitarristen vettni! kommer nog gå bra minnsan höhö.
efter i morgon när hjärnan har fått lite sömn kommer ja nog förmodligen vaknaupp och ba "vafan har ja köpt nudå" haha brukar bli så när man är impulsiv men 500 spänn hit och ditt gör ju ingen skillnad ioförsig. alltid kul att ha en gitarr liggandes liksom haha nej ush nu: PH danmark,redbull som ger mig vingar och söffan :)
Får la uppdatera mig lite senare om hur de går med gitarren ;)

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0