One night - Statt

Ibland asså haha...
Ganska roligt att jobba på en nattklubb och frustrerande ibland över hur folk beter sig på fyllan.
Fick idag allt från en frågan om dejt imorgon över lunch till att nån konstig människa tar min han och håller fast i typ 5 min å kollar mig djupt in i ögonen och inte säger ett ord å vägrar att släppa?!..Mest irriterande kan nog vara när man har staplat 20 glas och ska försiktigt slingra sig fram bland allt folk och nått fyllo försöker dra med en på dansgolvet?! va tänkte dom där liksom haha
Tur att man inte ser sig själv på fyllan ;) då hade ångesten krypit fram någorlunda mkt.
Ujujuj är Helt slut i kroppen nu,ska krypa ner i sängen och få lite sömn innan jag ska börja jobba imorgon.
Längtar tills nästa helg, bara ta det lungt och ingen stress överhuvudtaget :) Ska bli skönt!

Godnatt dudes :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0