Stockholm i mitt hjärta

Hektisk dag med massa nya utmaningar
Ligger i sängen oss min syster, haft en riktigt skön men stressig dag.

Drog till örebro imorse, en arbetsintervju för Quality hotel.
gaaalet mkt folk där!
iafall.. började med att alla företag presenterade sig och berättade lite om företaget,vad dom sökte osv.
sedan gick dom till respektive bord, där tog dom imot arbetsökande och självklart ska alla till quality hotel Bordet ..suck*
Alla andra bord var det runt..hmm..3 pers., så jaa.ungefär 35 pers stod i kö till QH och jag stod näst sist, ännu mera suck*haha
Dom sökte personal från 6-(?) på morgonen, så när det äntligen var min tur efter Cigg - toabesök - cigg - kaffe - ringt runt - cigg - toa - Lyssna musik - snacka lite. 
Får jag reda på att: utan körkort går det inte komma till jobbet i tid, det går tydligen inte bussar så tidigt från karlskoga..vafan! haha så typiskt!
Är nu 1 erfarenhet rikare om man tänker posetivt ;) (är just nu bara trött och gnällig)
Sprang runt som en tok på stan innan tåget gick med, hitta en Dyng snygg vinterjacka som kommer andvändas flitigt kan ja lova :D
Röd,snygg och skön :)


Pluggandet för körkort går allsoo framåt, snart snart!! Friiiiheeeet!!!!!!
kunna jobba där ja vill,åka vart ja vill och slippa tigga skjuss eller åka buss.
Åka buss kan nog vara det värsta som finns, sitta svettas bland massa folk och betala 75kr bara för att åka in till örebro (?) svin dyrt..Jag är inte den som är snål MEN 75 är för mycket haha^^
Brukar ljuga säga jag är 19 för att åka på halvapriset,väntar bara på att den dagen kommer då en kontrolant kommer och jag sitter där som ett fån och försöker komma på ett vettigt årtal och namn för att inte åka ditt, den dagen får mer än gärna inte komma haha
Då sitter ja hellre med aircond..Dunkande musik ur högtalarna,sjunger som en tok och en cigg i näven..de är valuta för pengarna de :)
Livet leker som ni hör (läs:ser) Saknar en viss person bara..finns vell inte så mkt att göra åt den saken tyvärr..

Godnatt på er, upp tidigt imorgon och käka på stan

take that! you funky monkey!
Ni måste se filmen RIO! skrattat ihjäl oss. Rekomenderas starkt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0